Chantal S eerste visles.

woensdag 13 augustus 2008

Het is weer woensdag.

Ja het is weer woensdag dus de dag dat ik beloofd heb elke week wat neer te zetten.
Tal je maakt de site steeds mooier en de mensen kunnen steeds meer zien wat we aan het doen zijn. hihi vorig jaar zag ik alleen nog de temperaturen van miami op de site staan en dat we konden doorlinken naar de volgende steden. Maar misschien lukt je dat nog.

Ondertussen zijn we allemaal druk onze duikminuten aan het plussen want we willen aardig rustig onderwater gaan daar in de USA. En het gaat ons lukken. Het duiken gaat bij alle vier steeds lekkerder en volgens mij kijken Chantal S en Lieke ernaar uit om te gaan snorkelen. Wat wij ook wel gaan doen op de dagen dat we niet duiken en toch in dat mooie gebied zitten. Ik ben blij dat daar meer tijd voor ingepland is dan vorig jaar. Want toen waren we in twee dagen van de Keys af en nu verblijven we er toch ongeveer 4 dagen als ik het goed geteld heb. Lekker hoor. en het lijkt wel of de dagen steeds sneller gaan. Het is nog maar bijna zes weken en als je onderop kijkt met een van mijn eerste berichten dan was dat nog 6/7 maanden weg hihi.

Dus je merkt de kriebels komen steeds meer. Vergeten we dit niet vergeten we dat niet. Gaat dit wel goed en dat hihi. Vanmorgen had ik alleen de grootste schrik tot nu toe ik keek nml ff op de vluchtschema's van vandaag en zag dat de vlucht ams-heathrow 95 minuten vertraging had gehad en dat er nog maar 55 minuten waren tussen de landing vanuit AMS tot de vlucht naar miami. hiih maar dit is pas de eerste keer in dit half jaar dat ik regelmatig kijk dus dat zal allemaal wel meevallen. Ach en anders krijgen we een fee van de maatschappij en dan moeten An en ik volgend jaar weer die kant op hihi of voor een korte voorjaarsvakantie ff naar florida of een ander lekker eiland daar in de buurt. ach is ook niet slecht hoor.

Maar ondertussen tikt de tijd door en gaan we straks de laatste auto bespreken en ja dan wordt het spannend wat voor auto we krijgen we hebben een dodge caravan besteld die heeft nml 7 zitplaatsen en we zijn met zijn zessen dus dat moet genoeg zijn en dan hebben we ook nog wat ruimte voor de koffers. Maar ja de amerikanen kennende krijg je meestal een andere auto maar die moet toch minstens wel zo groot zijn haha anders moet toch die stiefmoederkist op het dak. Of een aanhangwagen erachter hihi. Maar ach we zullen wel kijken dan moeten we daar maar onderhandelen en kijken hoe we er weer goed uit kunnen draaien en dat is vorig jaar gelukt dus dit jaar ook weer. En dit jaar is het veel makkelijker we leveren de autos lekker in als we gaan vliegen dus geen gedoe met taxis etc naar het vliegveld alleen bij aankomst van Miami intl airport naar het hotel. Misschien dat we straks nog ff gaan bellen met het hotel of die een shuttle kennen vanaf het vliegveld naar het hotel want dat ging vorig jaar in Philly ook heel erg goed. Ach en anders pakken we gewoon twee taxis en dan komt ook alles op zijn pootjes terecht

nou ik ga nog wat doen en vanmiddag de dames pesten om nog de laatste echte dingen te regelen en ik probeer volgende week woensdag weer wat te tikkelen.

Groetjes

Ronnie beachboy

2 opmerkingen:

Petra zei

Ja gaat opschieten!
Leuk al die plannetjes te lezen.

Over plannetjes gesproken.
Guess who is coming to NL?

Ikke!

Kom sinterklaasie in NL vieren.

Groetjes Petra

Anoniem zei

SPANNEND
groetjes uit Barendrecht