Chantal S eerste visles.

dinsdag 5 augustus 2008

ff een stukje van de oude rot in het vak

Mijn taken zijn overgenomen merk ik wel. Iedereen schrijft tikt en doet maar op dit blog. Ik ben heel druk geweest met andere dingen en merk dat er nu wel heel veel al geregeld is. Ik hoef denk ik alleen nog mijn koffer straks in te pakken en klaar is ronnieboy want ik heb er zin in. Het gaat steeds meer kriebelen. De hotels die nodig geacht zijn, zijn geboekt. De eerste activiteit is geboekt (het duiken) begin volgende maand gaan we de miami tour boeken die gepland staat en voor de rest zien we het wel. Het schema zit aardig vol maar ten opzichte van vorig jaar zie ik dat ik toch wat vaker aan het strand of in de jacuzzi kan gaan liggen haha. Want we hebben er toch aardig wat rustige dagen bij gepland lekker hoor. Nu zijn ze druk aan het kijken welke parken ze in Orlando willen bezoeken en ik denk dat de twee oudjes dan misschien lekker samen een dagje vrij nemen. Kan An een beetje wassen en strijken voor ze het verleerd haha. Nee hoor wij zijn toch niet van die pretpark gangers dus laat de jeugdigen onder ons lekker gaan en wij gaan lekker op het gemakje zonnen en wat rondtuffen om verder in die buurt (waar An ook nog niet is geweest) de boel te verkennen.

Ook hebben we Deb gesproken en in Baltimore is ook alles onder de pannen. We nemen gewoon twee luchtbedden mee en ploffen lekker daar op de grond zo is dat probleem ook weer opgelost en kunnen we lekker 2,5 dag in Baltimore rond snuffelen en wie weet wat Deb dit jaar in de planning heeft. We wachten maar weer af. Maar ik moet daar nog ff niet aan denken want tegen die tijd duurt het nog maar een paar dagen en dan zit de vakantie er al weer op haha en we moeten nog beginnen. HUPHUP lekker naar de zon.

pff nog minder dan 8 weken jongens dan zitten we er al en wordt ik nu weer wakker om naar den starbucks te rijden of een donut shop omdat An trek heeft of zal het dit keer anders zijn haha.

Nou in ieder geval ik heb weer wat vaker tijd om te koekeloeren en een keer wat te tikken en ik tel lekker af ik heb er zin in en volgens mij de rest van de groep ook.

Ik probeer volgende week wel weer wat te tikkelementen

groetjes

Ronnie

Geen opmerkingen: