Chantal S eerste visles.

woensdag 30 juli 2008

Nog 58 dagen

Ik dacht ik ga jullie nog even plagen... Het aftellen gaat nu steeds sneller inmiddels zitten we al weer op 58 dagen en een paar uur!! Het DRAAIBOEK is bijna af!!! Nog een klein stukje (washington tot en met new york)!!!!

Om de smaak alvast te pakken te krijgen haal ik zo af en toe op Schiphol een heerlijke Caramel Macchiatto bij Starbucks... Volgens mij is het niks in vergelijking met Amerika maar het is vast een begin!!

Ook zijn we lekker aan het rondneuzen voor tickets voor de Attractie Parken. We zijn van plan om de volgende parken te bezoeken:
- Seaworld (Orlando)
- Busch Gardens (tampa)
- Magic Kingdom (Orlando)
- Universal Studios (Orlando)
- MGM Studios (Orlando)

Ook heb ik een leuke bezigheid erbij gekregen!! Het lezen van een aantal weblogs van mensen die er nu zitten!! Ik geniet elke dag weer van de leuke verhalen en ik lig soms af en toe in een deuk om hun verhalen!!

Ik ga nu stopppen met schrijven want morgen is het weer vroeg dag!!!

Gr.
De Reislijdster

1 opmerking:

Petra zei

HEy Chantal!
Ziet er gelikt uit het vakantieblog. Het gaat nu opschieten!

Las dat jullie Magic Kingdom in het programma hebben staan. Zelf vond ik dat bijna het zelfde als Eurodisney. Enige verschil is dat Magic Kingdom wat ouder is en ook het huisje van Mickey heeft om te bekijken.
Zelf vond ik de Animal Kingdom heel erg leuk. Dat is echt iets heel speciaals en wel op zijn Disneys natuurlijk ;-)

Groetjes weer Petra