Chantal S eerste visles.

woensdag 2 juli 2008

Nog 86 dagen

Een hele goedenavond,

Jeminig wat gaat het allemaal snel.. nog maar 86 dagen. Ook deze week wederom vrij weinig gedaan aan het plan voor Amerika. Dat komt omdat we afgelopen weekeind in Zeeland hebben gezetten met de duikvereniging.

Vrijdagavond daar heen, voor een nachtduik en dan zaterdag nog 2 duiken maken en 's avonds bbq-en en daarna lekker gezellig kletsen, drinken en beetje lol maken!!! Dat is zeer geslaagd.

Vrijdagavond lag ik de reisleidster in het water bij Dreischor Parking en zaterdag met akela en beachboy ronnieboy, gingen we terug naar de zelde locatie Dreischor Parking en daarna naar Nieuwkerkerweg. We hebben een super weekeind achter de rug, en waren zondag vrij vroeg terug.

Nu hebben we een gezellige logé, ons neefje, slaapt hier voor een nachtje. Ik ga nu nog ff wat uitzoek werk voor Baltimore verrichten en me ook even verdiepen in mijn clubduik naar Bussloo, voor 26 juli!! Hier hebben we ook vet veel zin in!!!

Nou mochten we weer wat meer horen dan zetten we het weer op deze super leuke gezellige blog... En ronnieboy je doet het goed hoor als schrijver voor deze site!!!

groetjes
de Reisleidster

1 opmerking:

Nicole en Erik zei

Hoi, wij gaan ook in Sept/okt naar Florida.
Ik zie dat je al een aardige blog in elkaar hebt gezegd.
Heb je nog tips of hoe heb je dit geleerd te doen ik kan nog niet alles vinden.

Groetjes, Nicole
nicolejenneskens@yahoo.com