Chantal S eerste visles.

woensdag 25 juni 2008

het is weer woensdag

En weer zijn we een week verder. We hebben niet veel ondernomen deze week voor de vakantie. Ja gisteren kregen we het eerste couponboekje binnen wat An via internet had aangevraagd. HAHA kan ze nu al kijken welk hotel het goedkoopst is waar we naartoe gaan. Maar ook kunnen we kijken wat voor andere dingen er onderweg te doen zijn. Wel leuk in ieder geval.

Nou ron en an kregen ook de wijziging voor de terugvlucht door nu allen Jordy en Chantal die nog officieel omgezet moeten worden dmv een eticket. Maar als we hun reserveringsnummer intikken dan krijgen we te zien dat hun reisschema ook is omgezet en dat we contact moeten opnemen met vliegtickets.nl maar we wachten nog een paar dagen af en dan kunnen we altijd nog bellen maar ook onze wijziging heeft een week geduurd voor de eticket door de pc was gemaakt haha.

Het schema wordt steeds relaxer. niet meer zoals vorig jaar elke dag rijden (wat totaal niet bezwaarlijk was hoor maar we hebben nu meer dagen om rond te trekken) maar we gaan nu ook wat dagen lekker rustig aan doen lekker aan het strand liggen lekker vissen lekker duiken etc etc en ik geloof ook dat de dames graag al in florida in zo een outlet willen gaan kijken.

Denk dat pappie dan lekker aan het zwembad / zee gaat liggen hihi lekker onderuit in het zonnetje. Pff gelukkig dat het weer hier nu wat beter is dan vorig jaar want toen hadden we echt nog geen zomer gehad voor we op vakantie gingen en vandaag kan ik als ik thuiskom nog ff lekker in het zonnetje liggen.

Nou iedereen heeft zijn reisbenodigdheden klaar Paspoorten etc dus wat ons allen betreft mag het beginnen ik regel vandaag mijn nieuwe rijbewijs dus dan hoef ik ook niet meer zo een papiermassa af te geven voor de Chevrolet caravan die we gaan huren. Ik hoop dat ik het goed heb getikt.

nou in ieder geval is het as zaterdag nog precies 3 maanden en dan vertrekken we. De tijd gaat rap. Ik probeer in ieder geval nog elke woensdag wat neer te zetten hier. met alle nieuwtjes etc en als we die niet hebben groet ik alleen ff.

Tot volgende week. Nu lekker een weekeindje duiken in zeeland kunnen we alvast aan het zoute water wennen

doegies

Geen opmerkingen: