Chantal S eerste visles.

woensdag 4 juni 2008

Gezeik van de reislijdster

Ja ja ja.. laat ik ook maar is wat tikken die zeikerd van een reislijdster!!! Ik ben ongeloofelijk blij dat de tickets eindelijk zijn geboekt en dat akela dat allemaal zo netjes heeft geregeld... En dan hebben we onze slimme beachboy Ronnieboy die alle extra zaakjes op zich neemt om dan te regelen dat we toch raam plaatsen kregen...

Want ze hadden ons mooi eerst in het midden van het vliegtuig gezet.. naast de toiletten nou daar was de reislijdster dus niet blij mee!!! Dus met wat zeuren en wat doen en wat regelen met American Airlines.. Is het nu toch gelukt om raamplaatsen te bemachtigen.

Ook moest akela de tickets regelen om naar Washington te gaan!!! Ondertussen is de reislijdster al gewend om de planningen aan te passen dus ook ditmaal!!! we gaan ipv de 14e, nu op de 15e naar Washington vanaf Orlando. Ook heb ik net nog even snel de tijden aangepast voor vertrek dus het aftellen word ook steeds minder zo gingen we van 115 dagen ineens naar 114 dagen!! Ja dat scheelt toch weer een nachtje slapen hoor!!!

Vanmiddag heb ik met akela de filmpjes en fotos bekeken van hun reis van vorig jaar en ik kreeg de kriebels om weer verder te gaan met onze nieuwsbrief die er elke keer zo snel mogelijk uitgaat!! Hierin beschrijf ik dan de dingen die we kunnen bezichtigen of kunnen doen!!! Wel vrij lastig omdat er zo veel te doen is en zo veel te zien is en eigenlijk zouden we een half jaar moeten blijven als we alles willen zien dat er is!!! HAHAHA maar ja Akela en Beachboy Ronnieboy moeten werken en onze Vakantiegangers hebben ook nog een baan in Nederland!!!

Op dit moment ben ik aan het nieuwsbrieven voor Baltimore dus mocht je nog leuke tips hebben om te doen alle extra info is welkom!!!

Het zoeken vna hotels laat ik toch wel over aan de 2 experts Akela en beachboy aka slaafje, zoals hij zich zelf benoemd heeft!!!! Nou het slaafje zat ook al te zeuren over rustdagen maar die zal hij krijge hoor!!

Als k weer wat verder ben en ik heb nog meer te vertellen dan laat ik dat zo snel mogelijk weten.. wel ben ik al vriendjes aan het maken met de luchtvaarmaatschappij want dat is erg makkelijk met mijn werk!!!

groetjes
Reislijdster Chantal

Geen opmerkingen: