Chantal S eerste visles.

woensdag 4 juni 2008

twee stukjes in een week.

YES YES YES het is gelukt. Ik heb gister contact gehad met Vliegtickets.nl en die hebben onze stoelen omgezet naar windowsseat dus we kunnen lekker naar buiten kijken als we de lucht in schieten en weer naar de grond gaan. Ondertussen krijgt alles iets meer vormen. De uitstapjes in Miami worden bekeken en verwelkomt. Misschien wel leuk om te zeggen we gaan denk ik lekker overdag wat rondtoeren met een busje (net als Ron en An vorig jaar) maar dan 's middags lekker met een boot anderhalf uur door de havens van Miami varen. Schijnt toch heel anders te zijn dan de havens van Amsterdam en Rotterdam want in Miami vaar je langs de tuinen van wat bekende filmsterren etc.

Daarna nog lekker naar de market place die echt giga schijnt te zijn dus zo krijgt Annie haar eerste uurtje in de Mall weer en dat met pas twee dagen Amerika wat ben ik weer lief voor haar he hihi.

Nou en dan kijken we ff hoe we teruggaan naar het hotel of met het busje van Miami nice tours (de touroperator van die dag) of met het openbaar vervoer of taxi.
We zien wel.

Nou volgende dag de auto in de ochtend ophalen en dan lekker op pad. Waar we ook al de nodige dingen voor hebben uitgezocht.

Nou ik ga nog ff wat doen ik schrijf volgende week wel weer wat.

Greetings Ronnieboy

Geen opmerkingen: