Chantal S eerste visles.

maandag 2 juni 2008

yes na de voorbereiding het echte werk.

Zo gisterochtend An om half negen wakker geflitst met mijn fotocamera omdat ik aan het uittesten was hoe dat nu zat met mijn onderwaterhuls. Het werd ook wel tijd ook dat ze wakker werd want ik had op American Airlines en Vliegtickets gekeken of onze vlucht er op stond. En de vlucht waar we heel lang op gehoopt hadden die was er weer niet maar wel de vlucht waar we om 07.20 uur vertrokken en 14.20 uur mee in Miami zouden landen.

Dus gister was de dag. Eigenlijk had Annie geen tijd want ze had veel meer andere dingen te doen maar ik heb haar aan haar haren aan de laptop getrokken en een goede bak koffie deed wonderen. Om 09.15 uur zat An me drie schermpjes op haar laptop en ik met drie schermpjes op mijn pc. Want met zes man in een keer boeken was een stuk duurder en niet altijd ging het. Dus dan maar kijken of het zo wel lukte.
Alles ingevoerd en met een half minuutje verschil bij allemaal RESERVE indrukken en JA HOOR 27 september vertrekken we. Het is gelukt nu gaat Chantal er op Schiphol nog even achteraan want daar gaat zij proberen bij de balie van British Airways of we de heen vlucht toch niet lekker bij het raam kunnen zitten want dat is toch wel leuker me landen in MIAMI. Maar als dat niet lukt is het ook niet erg hoor denk dat Jor wel doorgeboekt wordt naar een ruimere seat want die heeft benen die twee stoelen nodig heeft haha.

Nou om kwart voor tien was alles rond en konden we op zoek gaan naar het volgende want ja als de reis geboekt is dan moet ook het eerste hotel voor de eerste nacht geregeld worden en dat hebben we voor elkaar gekregen. Het wordt het Starlite Hotel in Miami http://www.starlitehotel.com/ en he stond nog goed aangeschreven ook en in de buurt waar wij vorig jaar hebben vertoefd dus lekker dicht bij het strand. hihi dit keer hoef ik geen drukke straat over te steken want je steekt de boulevard over en je loopt zo het strand op. En dit is ook nog dichterbij de fotoshoots van al die sterretjes waar men het over had. Dus dat wordt genieten. Naast het hotel zit wet willies nou als je die site bekijkt snap je dat de jeugdigen onder ons ook nog een hoop lol hebben en zo zijn we maar ff verder gaan zoeken wat we nog meer konden gaan doen in Miami en dat wordt leuk heeel leuk en daarna lekker door de Keys op waar we gaan kijken voor duikspulletjes en een duiktocht.

Nou je ziet het we hebben er zin in .

En ja dan denk je nou dat is weer genoeg voor deze zondag nee om elf uur zegt Annie we moeten ook ff kijken voor de auto hoe we dat moeten doen dus van wanneer tot wanneer moeten we die huren en dan zie je dat als je een dag later vliegt tussen Orlando en Washington dan scheelt dat de man 50 dollar dus dan is de keuze klein en dat houdt in dat we 15 okt om 11.50 uur vliegen vanaf Orlando waarna we twee uurtjes later Washington mogen begroeten.

TOf jongens het gaat nu echt opschieten. Nog minder dan 120 dagen het lijkt wel of het steeds sneller gaat.

Nou dit is weer ff een tussentijdse memo van roontje we gaan kijken wanneer we weer wat meer kunnen berichten.

Geen opmerkingen: