Chantal S eerste visles.

woensdag 17 september 2008

No major concerns!!!


En zo is het weer woensdag...... de vaste dag van onze update.

Hierna nog een woensdag te gaan en dan mogen we eindelijk op pad.
Bijna hadden we nog een verstekeling meegekregen, maar die mocht toch niet mee van zijn bazen. Jammer want dat had best gezellig geweest hoor. Maar vanavond het definitieve nee gehoord.
Van bovenstaand fotootje word ik wel blij hoor. No major concerns. Even rust op Hurricane gebied. Hopelijk lang genoeg om ons met rust te laten in Florida.
Past ook wel bij onze afgelopen week. Na de diploma uitreiking was vandaag weer een spannende dag. De dag van het intake gesprek. Volgens Jor de laatste school die hij gaat volgen, maar hij gaat er wel voor. Geschrokken van de hoeveelheid werk die hij moet gaan verzetten is hij toch gemotiveerd genoeg om de stap te zetten en zo gaat hij morgen voor t eerst naar zijn nieuwe school. Boeken gauw besteld op een holletje. De pennen en papier morgen in de tas en daar gaat ie weer. Op naar een nieuw jaar. Wel lekker, dat hij niet meer onder de leerplicht valt en omdat zijn baas zijn vakantie ok vind mag hij dus gewoon legaal spijbelen.
Ook de reislijdster gaat lekker, die is begonnen met een nieuwe cursus en er staan er nog meer op t program om nog flexibeler inzetbaar te worden.
Helaas is wel ons autootje overleden. We zullen er met weemoed aan terug denken. Nu nog een fatsoenlijke uitvaart regelen bij de sloop want een keuring kan hij niet meer doorstaan. Althans niet met de beraamde kosten. Dat wordt dus na de vakantie op zoek naar een nieuwe. Helaas past dat nou net niet in de koffer anders wist ik t wel. Dat wordt dus het hondenrek uit de garage vissen zodat onze huis/hondenoppas toch lekker met ze op pad kan.
Aankomend weekend wordt t zachtjesaan tijd de koffers uit de stalling te gaan halen. Nog 7x werken en een diploma uitreiking, alweer? ja alweer!!! Twee stuks uit ons reisgezelschap zijn nog aan de beurt maar daarover later meer.

groetjes,
Akela(nneke)

3 opmerkingen:

Petra zei

15 oktober staat in de agenda! En ik ga hier natuurlijk meelezen met jullie avonturen daarvoor!

Anoniem zei

Denk zal vandaag een stukje zetten maar Annie is me voor geweest. Mooi hoor heb je het een keer druk neemt iedereen je taak over haha.

Aftellen aftellen aftellen. nog maar 8 dagen en geloof ik; ik denk dat ik er aan toe ben die zaterdag lig ik echt wel 's middags in de zee of het nou bewolkt is of zonnig, ik zag net nml de seawatertemps hihi 85 F dat is ommenabij de 30 graden celsius dus dat is voor deze jonge god wel uit te houden.

Je verhaaltje was weer leuk annie.

roontje

Anoniem zei

Gaat nu echt opschieten

De weerberichten zijn ook goed

Dit wordt genieten

groetjes uit Barendrecht