Chantal S eerste visles.

dinsdag 23 september 2008

nog eventjes (pff nog vier hele dagen)

Ja we zitten in de laatste week en geloof me deze week is hectisch. We hebben even een nieuwe bewoner gekregen in Soesterberg die natuurlijk hartstikke welkom is maar gister hebben we toch al zijn spullen even moeten verhuizen naar ons huis zodat hij als wij terugkomen van vakantie gewoon zijn intrek kan nemen in de zonnebankkamer. Eventjes tot rust komen noemen ze dat dan.

Maar wij blijven ons voorbereiden haha. De dollar schiet gelukkig weer omhoog want vandaag stond ie alweer 4 cent hoger dan gistermorgen. Dus heer Bush blijf nog even zo regeren haha want ik wil gerust de koers van een half jaar gelee hebben hoor. Don't worry I'll enjoy it. hihi

Maar we zien wel hoe die koers gaat als we daar zijn. Deze dagen gaan we dus de koffers inpakken want Ronnie moet nog ff aan de bak met zijn heren van SDS om te zorgen dat er een heel stabiel team staat als zij 10 oktober de eerste zaalwedstrijd moeten spelen en ik vind het heel erg leuk gaan dus doorgaan zeggen ze dan thuis.

Morgenavond dus de kofferinpakavond, donderdagmiddag na het werk de keet ff schoonmaken en opruimen zodat Anneke vrijdagavond in een schoon huis komt. Vrijdag de kleine auto naar zijn laatste rustplaats brengen daarna snel nog ff bij Dirk vd Broek langs voor wat extra hondevoer en koffie voor de reis. Dan met An rap naar huis de hele bups thuis ophalen want 's avonds is de diploma uitreiking van Talletje en Lieke. Daarna misschien nog eventjes naar de Proeverij de duiklieverdjes ff gedag zeggen en als we dan nog ff tijd hebben gaan we nog een uurtje slapen om zaterdagochtend op tijd naar Schiphol te rijden. RICHTING DE ZON.

Ja na heel veel dagen onzekerheid heb ik net gezien dat de eerste week (behalve de duikdinsdag) zonnig is. Misschien dat we de duik wel omgooien naar donderdag want dan is het zonnig en gaan we de dinsdag lekker naar Key West of zo of kijken bij de dolfijnen maar dat bepalen we van de week nog eventjes. Maar het wordt niet zo somber als de laatste voorspellingen waren.

Dus dan is het helemaal toppie.

Nou luitjes dit was mijn laatste update denk ik voor de vakantie en vanaf zaterdag staat er waarschijnlijk elke dag wel een update met misschien wat fotos van die dag.

I'm going to Americaaaaaaa.

Doegies en tot gauw

Roontje

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Eeeh... als de dollar duurder wordt, dan is je euro dus minder waard. Je komt verder met een lage dollarkoers hoor ;)

Petra zei

Ha ha ha, lekker druk druk druk!
Alvast een hele goede reis gewenst en heel veel plezier in Amerika!

Anoniem zei

sorry cas je heb gelijk.
de euro wordt meer waard dat bedoelde ik dus.

maar t was nog vroeg

spreek je

ron

Anoniem zei

Een goede reis en een hele fijne vakantie.
Groetjes uit barendrecht

Petra zei

Als het goed is hangen jullie nu boven de oceaan.
Zwaai wel even als je over komen vliegen he?

Succes en have fun!

Petra & Ron

Anoniem zei

Hé Ron,

Drie ziekmeldingen vandaag bij mijn clubje. Je prachtige roosters zitten dankzij Martin vol met gaten......

Geniet van je vakantie!! Wat ik gezien en gelezen heb, doet mij verlangen naar de (herfst)vakantie.

Veel plezier met elkaar en een goede reis.

Govert-Jan