Chantal S eerste visles.

dinsdag 2 september 2008

Nog heel even

Hallo beste lezers,

Nou nog heel even en dan mogen we echt!!! Ik zit elke dag even op Schiphol te kijken naar het toestel van British Airways!! Vliegt het wel optijd, staat het er wel gaat ie echt wel vertrekken en oohhh ik wil er in zitten!!!! Ik heb zo een zin in de vakantie en ik kan gewoon niet meer wachten tot het zo ver is!!! Rustig aan ben ik de dagen aan het aftellen, en elke dag kijk ik ook nog even hoe het staat met de verschillende hurricanes, tropical storms en lichte ontwikkelingen voor Amerika!! Nou zag ik er eentje die ik niet heel erg leuk vind! Dus Hanna, ga even de andere kant op of vertrek want ik wil ZONNNNNNNNNN...

Van 't weekeind hebben we gekampeerd bij Boer Bart en Boerin Desiree, dat was erg gezellig.. de bedoeling was om eigenlijk onze Beachboy even op te halen bij Westbroek, maar dat werd nog even een Chineesje op eten, een drankje, en toen kreeg Reislijdster ook een drankje dus besloten we maar vast de caravan uit te proberen... dus dat werd ong. half 12 voor mij en voor de rest nog iets later geloof ik!! Weet neit precies hoelaat...

De volgende ochtend zaten we rond een uur of negen lekker buiten aan de koffie!! Daarna zijn we even snel naar huis gereden om te douche en om ons om te kleden voor het boerenfestijn op Westbroek... toen we terug waren bij westbroek zijn we snel de laatste puntjes op de ï wezen zetten, en rond 2 uur kwamen alle andere binnen... eerst gingen we een paar lach wekkende spelletjes doen zoals boerenjongens rijden (of ook wel kruiwagenrijden) skelterrace, steltlopen, eierlopen!! Ja dit was erg grappig en we hebben ons dan ook zeer vermaakt.. In de middag werd er een bedankje over handig (wel symbolisch) de Boer en Boerin kregen een biggetje als bedankje voor hun gastvrijheid!!! Daarna gingen we lekker bbq-en en lekker gezellig kletsen en dansen en drinken en lekker genieten van de waterpijp!!! Dit was erg leuk en erg gezellig... het weer half 5!!!

De volgende dag ging wat moeizamer bij iedereen maar was wel weer een geslaagd weekeind!! Nog 24 dagen voor de diploma uitreiking op mijn school en daarna even langs schiphol koffers wegbrengen en daarna even slapen en dan zo naar amerika toe vliegen oei wat klinkt dat goed!!!

gr. Chantal de reislijdster

Geen opmerkingen: