Chantal S eerste visles.

dinsdag 7 oktober 2008

Dag 10. Ft. Myers op je sloffen.

Yeah ik mag weer tikken. Tal slaapt An rookt en ik heb de pc gepakt. haha dus ik de oude rot en de man die het deze vakantie het zwaarst heeft die gaat vandaag het blog vullen.

Wat een vakantie tot nu toe zeg heerlijk anders kan ik het niet noemen. Wel al vier keer naar de Wallmart geweest maar dat lag dan meer aan het weer dan aan de inkoopdrift van de vier mutsjes hier hoor. Want tov vorig jaar hebben we iets minder weer maar nog steeds heerlijk geloof me.

Gistermorgen zijn we op tijd opgestaan want de laatste drie hadden wel de pier in Napels al bezocht maar nog geen dolfijnen daar gespot en dat hebben we dus gedaan. We zagen best veel dolfijnen en net als in The Theatre of the Sea gaf er een net voor de pier nog een show want die sprong twee keer achter elkaar net voor de pier rechtopstaand boven het water uit. Echt heel leuk om te zien.

Daarna nog ff lekker ontbeten in het hotel en nog snel even geplonsd in het zwembad en de jacuzzi en toen de koffers ingepakt voor de reis naar naar Ft. Myers. (in de avond bleek dat we misschien een foutje hadden gemaakt en dat we misschien beter een stuk door hadden kunnen rijden. Ach dat halen we vandaag wel weer in.

Tussendoor nog ff getankt en geloof me dat is een stuk aangenamer dan in Nederland haha hier kan je bijna drie keer je tank vullen voor hetzelfde bedrag als thuis en met deze auto isdat best nodig. hihi hij slurpt best wel.

Na ongeveer een half uur rijden kwamen we aan bij Sanibel Island wat gewoon niet gemist mag worden. Daar zouden we eigenlijk dag 11 pas vertoefen haha maar het was nu zulk lekker weer dus dan neem je het er maar van. Jor nam zijn hengel mee Chantal haar nieuwe duikbril en ik mocht de handdoeken en drinken dragen. Nou binnen vijf minuten dreven we weer lekker in de Golf van Mexico hmmm lekker hoor. De temperatuur van het water was zo een beetje (volgens internet) 27 graden dus heeeeel erg lekker. Na het zwemmen ging Chantelletje lekker op zoek naar schelpen want daar is dit strand bekend om.

Er liggen er wel miljoenen en de een is nog mooier dan de ander.
Jordy en ik vermaakten ons opperbest met vissen. Lekker een vijftig meer van het strand op een zandbankje staan en hengel uitgooien en maar zien wat voor roofvisje er nu weer aan je blinker hapte. Nou dat waren er dus heel wat.

Op het eind van de middag rond een uur of vier werd het bewolkt en gingen we terug naar de auto en toen we vijf minuten aan het rijden waren brak de bui los oeps wat een geluk dat we droog zaten. Dit duurde ongeveer anderhalf uur en er kwam aardig wat water naar beneden. Ondertussen waren we al aangekomen bij het La Quinta in Ft. Myers. Een lekker hotel met een heel lekker zwembad maar jammer genoeg bij een k** stad hihi. Dat was ff voor de kleine lezers onder ons.

Hier is echt niets te beleven. We hebben heerlijk in een Fonzy achtig restaurant gegeten (Mel's diner) wat heel goed smaakte alleen was de hoeveelheid weer niet aangepast aan onze magen. Dus er ging weer een basket mee naar de hotelkamer.

Na het eten konden de dames het toch niet laten. We moesten naar de shoppingmalls want dat doe je als de zon niet schijnt. Dus op naar de overkant want daar zag Annie een Linen n Things en dat vind zij zo leuk. Jordy had ondertussen en Best Buy ontdekt dus die wilde even kijken voor een iPhone en is uiteindelijk bij de Navy Store geslaagd voor een leuk vest. Daarna toch nog even op zoek hoe downtown Ft. Myers was maar volgens ons is dat ondergeregend want wij konden niets vinden. Dus Ft. Myers kan je op je sloffies doen want een echt downtown is hier niet te bekennen en StomStom zet je in de middle of nowhere af.

Nou dan maar op pad voor een bak koffie hihi ook dat was ondergeregend want na een half uur hebben we het opgegeven en zijn we naar de kamer teruggegaan want er waren er een paar heel moe.

Maar Roon is Roon niet als ie koffie wil dan krijgt ie koffie. Dus met Jordy samen in de auto want Jordy had een Starbucks gezien. Maar ook die was denk ik weggespoeld dus hebben we verderop bij Burger King drie koffie en twee chocolademelk voor de mutsjess.

Daarna lekker gaan slapen want morgen wordt weer een mooie dag en dat klopt want de zon schijnt nu weer als een tierelier maar iedereen (behalve An en ikke) slaapt nog en ik wil ze niet wakker maken.

Mensen nog veel leesplezier en misschien mag ik nog wel een keer wat tikken.

Doegies uit de States.

Ronnie

Unknown zei

Ron ik voel "zwaar" met je mee!

Groeten,
Robin S.

Petra zei

Wat is het leven toch zwaar....
Gewoon de Starbucks foetsie, ha ha ha!

Anoniem zei

ik zit nu in de lobby ff de was om te draaien dus dacht zal jullie ook ff laten lachen haha

nou het gaat lekker zo en zoals robin hieronder al zei dat ie het zwaar meevoelt klopt dus wel want ik heb in mijn tweede vakantie week alweer een wasje gedraaid.

kusjes vanuit de lobby

roontje

Anoniem zei

hoi vakantiegangers, ik heb echt meedelijden hoor met jullie; wat hebben jullie het zwaar zeg! ;)) We lezen iedere dag dus nu ook maar even een berichtje. Het is erg leuk om te lezen, en ook de herkenning van waar we zelf zjn geweest is ook erg leuk! groetjes ed en syl en een kus van Tycho

Nou luister, die enge alligators, pft kreeg hetzelfde gevoel als toen die foto van Tal met die slang om d'r nek, brrr. Maar goed, schijnt leuk te zijn, als ze maar buiten de boot blijven, hihi en dat is gelukt, gelukkig!!! En Roontje wat ben jij verwend zeg, eerst de walmart en dan mag je een berichtje op de computer, jonge toch!! Nee het klinkt allemaal erg fijn. Jammer van die regen maar ja, de zon komt vanzelf weer terug.