Chantal S eerste visles.

maandag 13 oktober 2008

Dag 15 --- Het mag

Ja alleen de echte kenners, van dit zooitje ongeregeld, snappen dit. Maar de dames werden al zenuwachtig wakker vanmorgen. Vandaag mochten ze shoppen want nu hoefden ze niet meer op hun kofferinhoud te letten.

Vanmorgen werden we dan ook rond 9 uur wakker in St. Augustine waar we gisteravond nog lekker gegeten hadden en waar de Ghosttour nog veel plezier had opgeleverd.

Vanmorgen was de pc al vroeg in gebruik en werd er heftig heen en weer gemailed en gekletst met Nederland want An was al heel vroeg wakker en als An wakker is dan ben ik ook vaak de pineut. Maar het was gezellig Dees en Ingrid.

Rond 9 uur waren de laatste twee wakker en nadat zij ontbeten hadden zijn we snel vertrokken want met zijn zessen in een kamer van vier slapen met je luchtbed wordt niet altijd gewaardeerd door de hotelleiding haha maar tis ons toch wel een paar keer gelukt zo met onze doorreis door Florida.


Van St. Augustine zijn we via de kustweg naar Daytona gereden, waar we op zoek zijn gegaan naar alles wat maar leuk zou kunnen zijn. Zo kwamen we bij de eerste strandoprit waar je normaliter het strand op mag met de auto maar die was afgesloten dus An en ik baalden want we hadden dat vorig jaar al niet kunnen doen en hoopten dit jaar op een beter moment. Vijftien kilometer verder hadden we meer geluk en zo zijn we lekker 10 km over het strand gereden en kwamen we bij Ormond beach het strand weer af.




Hier zijn we lekker ff de Starbucks ingedoken en hebben we een lenzendoosje voor Lieke gehaald. Ja en als je in Daytona bent dan moet je gewoon een keer de grootste Harley Shop van de wereld hebben bezocht. Dus wij zoeken en An zag ineens een winkel met echte Amerikaanse artikelen aan onze hand voorbij schieten en het kwam ineens in haar op dat er voor Robin nog cowboylaarzen gekocht moesten worden. Zo gezegd zo gedaan en nadat we geslaagd waren, met mij als paspop, zijn we bij de buren lekker gratis gaan proeven van het Caribische voedsel wat ze daar zouden gaan verkopen. Hmmmm lekker hoor deed me denken aan mijn periode in Curacao zo lekker als dit smaakte.



Daarna achter twee Harleys aangereden naar de Harley Shop en die was echt heel groot we keken ons ogen uit. Pfff wat een motoren zeg.




Na de Harley shop hop naar Kissimee met een sanitaire maar ook eetstop bij McDonalds.

Rond vijf uur kwamen we na een rustige dag aan bij Tropical Palms Spring in Kissimee waar we de laatste Florida dagen zullen doorbrengen. Nou ja doorbrengen???? Meer alleen slapen want we hebben hier een vol programma.

En het programma begon met SHOPPEN in de Orlando Premium Outlet. En ja hoor geloof me de koffers gaan vol mee naar Washington. De meiden, An en Jor keken hun ogen uit wat een winkels en wat een spullen. We waren er om 7 uur en om 11 uur stonden we buiten na nog wat lekkers gegeten te hebben.

Op het resort aangekomen zijn An, ik, Jordy en Chantal(Letje) nog ff gaan zwemmen en rond 12 uur lagen we in bed want morgen is het weer vroeg dag.

Nou het was een prachtige dag met veel leuke dingen en vooral dat shoppen pfff ik werd er gek van want ik heb wel eens een foto gezien bij iemand op het blogspot met Shop till you drop met twee tasjes nou hier lag de tafel al weer vol haha.

Veel leesplezier en ik ga nog ff wat tikken van onze eerste echte Orlando dag.

Groetjes Ronald

Deze dag is me na twee dagen gelukt te plaatsen nu nog snel dag 16.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Sexy hoor, die laarzen. gr Sylvia

Petra zei

Ja dat heb ik ook wel eens gezien die twee tasjes, ha ha ha....